Doi tineri se îndreaptă spre afaceri de 1 milion de lei cu trei chioşcuri de bomboane basarabene

0 747

Bomboanele Bucuria, o adevărată „carte de vizită“ a Republicii Moldova, au ajuns şi în Bucureşti în câteva magazine situate în staţiile de metrou, fiind distribuite de firma Tuta Prima Invest, înfiinţată în a doua parte a anului 2012 şi deţinută de Victor Taşca, 27 de ani, şi Sergiu Tuhari, 26 de ani.

Cei doi tineri, care provin din Republica Moldova, controlează trei magazine în staţiile de metrou Piaţa Unirii 1, Piaţa Unirii 2 şi Piaţa Ro­mană, conform site-ului Bucuria România. În plan este şi deschiderea unui magazin în staţia de metrou Piaţa Universităţii, potrivit aceleiaşi surse. Totodată, pe lângă magazinele fizice, compania deţine şi un magazin online.

„Am redescoperit puterea «Bucuria» în vremea studenţiei când bagajele noastre şi ale celorlalţi călători din vestitul tren Prietenia care uneşte Chişinăul de Bucureşti erau pline de bomboane. La început, dulciurile erau aduse cu titlu de cadou, apoi la cerere, pentru că fiecare din cunoscuţii noştri avea deja preferinţe clare“, aşa începe povestea din România a brandului Bucuria pe site-ul distribuitorului de bomboane. Până la închi­derea ediţiei, reprezentanţii firmei nu au răspuns solicitării ZF privind numărul de magazine deţinute şi planurile în România cu brandul Bucuria.

În magazinele Bucuria din Capitală se găsesc bran­duri precum Clepsidra, Chi­şinăul de Seară, Do Re Mi, Dorinţa, Favorit, Duet, Gloria sau Bucuria. Totodată, pe lângă bomboane, Tuta Prima Invest mai comercia­li­zează şi napolitane, jeleuri, biscuiţi, drajeuri, caramele sau produse pentru diabetici. Conform datelor de pe ma­ga­zinul online Bucuria România, preţul unei bomboane por­neşte de la 0,10 lei pentru o bucată şi poate ajunge la aproape un leu (de exemplu bomboana Meteorit care costă 0,91 lei).

Anul trecut, Tuta Prima Invest a avut o cifră de afaceri de 547.000 lei (124.000 de euro) şi un profit net de 73.000 de lei. Astfel, cei doi tineri din Republica Moldova se îndreaptă către primul milion de lei din dulciuri.

Zona metroului este aleasă în special de producătorii de covrigi, magazine alimentare sau cosmetice, dar şi de haine, fiind tranzitată zilnic de sute de oameni. Numai în staţia de metrou Piaţa Unirii, acolo unde distribuitorul Bucuria are două magazine, intră zilnic peste 37.000 de oameni, conform ultimelor date.

Bucuria SA, companie cu o istorie de 68 de ani, este cea mai mare firmă producătoare de produse de cofetărie din Republica Moldova, conform datelor de pe site-ul companiei. Pe piaţa dulciurilor, Bucuria concurează cu producători locali precum Kandia Dulce (Rom, Laura, Kandia, Primola), Heidi Chocolat ( Heidi), dar şi cu multinaţionale precum Nestlé (Joe) sau Mondelez ( Milka, Poiana).

sursa: Ziarul Financiar

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

css.php