Naţionalism fără acoperire

19 1.889

imagesPe reţeaua de fantasmagorică socializare Facebook, circulă tot felul de pagini care mai de care mai colorate, pufoase, frumoase, etc. Pe lângă cele evident imbecile, cum ar fi alea cu şi despre adolescente în- şi dezdrăgostite, alea cu bancuri, alea cu bancuri proaste, alea cu pisici drăguţe călare pe unicorni şi mai drăguţi pe pajişti absolut superbe, sunt şi unele de genul „Anti-Racist is a code word for Anti-White”, „Stop White Genocide”, şi altele în sfera asta. Înţelegeţi mesajul.

În timp ce sunt de acord că permitem voit pierderea unor valori şi că lăsăm o invazie culturală să ne ia pur şi simplu pe sus fără a opune nici măcar cea mai mică rezistenţă (repet, discuţia se poartă în plan cultural), nu pot să nu constat că ne ducem destul de frecvent în extrema cealaltă. Şi o dăm în bară destul de grav.

Aseară, s-a dezlănţuit urgia pe minunatul Facebook după ce un prieten a postat imaginea unui negru (da, am zis negru, nu cetăţean de culoare, nu moldovean african, nu nimic) care susţine unirea Republicii Moldova cu Patria Mamă. Din punctul meu de vedere, toată stima pentru el. Cunosc suficienţi albi care nu ar avea coloana vertebrală să îndure huiduieli, înjurături, ouă, pietre, şi toate celelalte. Imediat a apărut Cavalerul Rasei Albe, care a zis că mişcarea unionistă e condusă de liberali, şi în concluzie este diabolică, a postat 10 filmuleţe despre cum negrii invadează tot, şi la final a zis că dacă va veni o perioadă dificilă, de reprimare, cu certitudine respectivul cetăţean va pleca înapoi în Sierra Leone. Ştia Cavalerul a priori.

Repet: noi, românii, şi dacă vreţi chiar şi europenii per ansamblu, renunţăm prea uşor la identitate. Nu pot sublinia asta îndeajuns. Bun. Acum că am dat asta la o parte, explicaţia pentru fenomenul ăsta de aşa zisă invazie nu e foarte complicată. Negrii fac ce trebuie. În cazul ăsta, fac copii. Europa e cu sporul natural la pământ, dacă nu chiar sub el. Da, în regulă, că primesc ajutoare sociale şi nu fac nimic e altă poveste. Dar dacă ne uităm doar la numere, treaba e destul de clară. Ăia fac copii şi noi nu.

De ce zic eu că demografic, Europa e jalnică? De-asta.

http://europa.eu/legislation_summaries/employment_and_social_policy/situation_in_europe/c10160_en.htm

Şi, achtung, că asta nu o zice un naţionalist, o zic băieţii ăialalţi. Dacă UE zice că e nasoală treaba, voi vă daţi seama cum e în realitate?

Dar Cavalerul nu s-a oprit aici. Pentru că sunt un Cezar milostiv, am arătat cu degetul în sus la poza cu negrul unionist, în semn că-mi place. Adică i-am dat like, că încă n-am înnebunit de tot, nu mă cred Imperator Caligula. Şi respectivul m-a-ntrebat direct, personal, de ce urăsc copii albi.

Hai să lămurim o chestie. De-a lungul vieţii mele scurte, mi s-au aplicat o grămadă de epitete, de la fascist la imbecil. O dată, la Roşia Montană, am fost făcut şi penticostal. Nici azi nu ştiu de ce. Nu credeam însă c-o să-mi zică cineva vreodată că urăsc o rasă, cu atât mai mult a mea. Că omul m-a-njurat şi de mamă fără să-şi dea seama e altă poveste. Important e însă faptul că a urmat un monolog cu tot felul de ipoteze puse pe tapet şi complet neargumentate. Mă vedeam trecut cu o viteză fulgerătoare de la genetică la antropologie şi de la la mitologie sud-americană la istorie.  Insistenţele mele de a cere o bibliografie sau măcar nişte referinţe de studiu au culminat apoteotic cu aflarea sursei acestui belşug de informaţii necunoscute lumii: documentarele de pe YouTube.

Ceea ce mă aduce la altă problemă gravă de fond. Vă rog, vă implor chiar, căutaţi pe internet nişte cursuri de metodologia cercetării ştiinţifice. Asta e o materie care te învaţă ce e un studiu ştiinţific şi cum se face un astfel de studiu. E important nu numai pentru determinarea adevărului, ci şi pentru pacea Dvs. sufletească. Vă veţi simţi mult mai liniştiţi după ce treceţi prin această materie, pentru că toate articolele din presă care încep cu „cercetătorii britanici au demonstrat că…”, vor dispărea ca prin minune. Orice afirmaţie cu pretenţii ştiinţifice se argumentează. Preferabil, cu trimiteri bibliografice, referinţe la opera ştiinţifică a unui savant sau altul, şi cu argumente solide. Dacă aş dori să rămâneţi cu ceva în urma acestui articol, mi-aş dori să rămâneţi cu rugămintea disperată din acest paragraf.

Am zis mai sus că respectivul băiat ştia nişte chestii a priori, adică fără să aibă nevoie de experienţă. Ce înseamnă asta? Înseamnă că el, trăind într-o ţară ca România, unde populaţia de negri este cel mult nesemnificativă demografic, ştia deja cum se comportă ei, ce fac şi în ce cred, ipoteza de bază fiind evident că toţi au un comportament dacă nu identic, cel puţin similar. Mai vede cineva o problemă aici? Ca naţionalişti, urlăm că nu toţi românii sunt cozi de topor proaste, dar aplicăm acelaşi raţionament unei alte populaţii. Şi evident, în tot acest timp zicem că nu-i bine că peste tot se judecă folosind dubla măsură. E foarte atrăgător să susţii teorii care îţi fac viaţa mult mai uşoară din punct de vedere ideologic. Riscul e că unele s-ar putea să nu aibă nici o acoperire. Un alt băiat, Karl Popper, a venit cu o găselniţă în filosofie numită failibilism. Adică, nu tot ce ştim ar putea fi corect. Chestia asta se foloseşte ştiinţific. Dacă ai o ipoteză, o verifici. Îi cauţi toate punctele slabe, dai cu ea de pământ, şi speri să reziste. Şi nu ieşi cu ea la înaintare decât în momentul în care respectiva ipoteză e brici. Altfel, e ştiinţă fără acoperire. Sau naţionalism fără acoperire.

Promit că mai zic doar de o chestie gravă şi mă opresc. Un stângist bine pregătit ştiinţific şi oratoric, unu’ ca Dawkins, de exemplu, mătura cu băiatu’ ăsta apărător al rasei pe jos. Şi era rău pentru noi toţi. Când te identifici ca fiind naţionalist, şi ieşi în lume zicând nişte inepţii cât tine de mari, nu te faci numa’ pe tine de ruşine. Ne faci pe toţi. Pentru că, în post-modernismul ăsta sălbatic, lumea nu mai are nici timp, nici chef să stea să vadă diferenţele subtile care apar între aderenţii unei ideologii. Cum e şi normal, cineva întâi priveşte atât ideologia, cât şi aderenţii ei, în ansamblu, la modul „hai să văd ce-i cu ăştia”, şi numai pe urmă, dacă îi place ce vede în ansamblu, intră în detalii. Corect? Păi şi atunci, dacă unu’ de zice că-i naţionalist vorbeşte lemne, în faţa unor oameni neavizaţi ăla ne reprezintă pe toţi. Pe Marchean, pe băieţii de la Buciumul, Totul Pentru Ţară, întreg segmentul naţionalist. Tot. Degeaba ne dăm peste cap pe urmă să reparăm ce-a stricat prima minte luminată artificial. Gata. Un proces pe rol şi alte forme de îngrădire a libertăţii de exprimare nu v-ajung, oameni buni? Ni se-ngrădesc drepturile, ziceţi? Aha, bun, păi voi ce faceţi?

Autor: Horia Marchean

Sursa: buciumul.ro

19 Comments
  1. "Cavalerul Alb" din articol says

    1) Intru rar pe acest site, dar nici prin gand nu-mi trecea ca o sa vad asta. Deci daca nu intram eu habar nu aveam de el si nici nu puteam sa ma apar si ma trezeam peste ani ca „Xulescu e rasist”.
    2) Multumesc ca speli rufele in public inainte sa le discuti in particular.
    3) Te-am injurat de mama? De unde era eu sa stiu ca e profesoara de biologie. Si „cum cine ai facut biologia? Cu Marx?” e injuratura?
    Daca tu ai spus ca toti oamenii au aceleasi aptitudini, ceea ce e fals.
    „The only difference is skin color” este exact ceea ce zic stangistii.
    Culoarea neagra a pielii te face mai rapid?
    http://www.youtube.com/watch?v=EU4cvmk44MQ
    4) Am pus 10 clipuri „DESPRE NEGRI”??? Ai uitat sa si numeri? Era numai unul in care se vorbea exclusiv de negri. In restul era discutata problema Genocidului Albilor in general.
    Imi si imaginez ce crede lumea despre mine dupa ce citeste articolul tau: „Mama ce rasist e ala, o fi copilul lui Hitler, cred ca are svastica tatuata peste tot, si mai e si ras in cap.”
    5) Insistenţele mele de a cere o bibliografie. Poftim? Ai facut tu asta?
    6) „Documentarele de pe youtube” … Da bine, deci sa inteleg ca daca ii dau cuiva documentarul despre Sfintii Inchisorilor e rau.
    http://www.youtube.com/watch?v=lIkkA8STBDI
    http://youtu.be/AVGSC2Cl_Ys?t=1m57s

    7) „Pentru că, în post-modernismul ăsta sălbatic, lumea nu mai are nici timp, nici chef să stea să vadă diferenţele subtile care apar între aderenţii unei ideologii. ” Asta e si ideea.

    8) Vrei sa asculti ce zic profesorii universitari?
    Ia de aici, profesor de la Harvard, sunt sigur ca are dreptate:

    http://www.youtube.com/watch?v=7vBNe89FtqE

    9) Eu am scris asta:
    „Eu nu ma consider superior si nu caut sa demonstrez asta. Pur si simplu sunt impotriva genocidului rasei mele
    atat! Avem si noi dreptul de a exista cum au si altii dreptul.”
    Iar tu in articol zici:
    ” Înseamnă că el, trăind într-o ţară ca România, unde populaţia de negri este cel mult nesemnificativă demografic, ştia deja cum se comportă ei, ce fac şi în ce cred, ipoteza de bază fiind evident că toţi au un comportament dacă nu identic, cel puţin similar. ”
    Deci, din ce ai zis tu rezulta ca eu cred ca toti negri sunt inapoiati si primitivi si periculosi, adica ca eu sunt rasist!

    10) Multumesc ca ai scos discutia in public, ai simtit ca o pierzi in particular si ca un „approval seeker” autentic ce te-ai gandit? Hai sa o scot in public ca sa ma aprobe cei care inca nu sunt treziti si sa mai si spun minciuni. Unde o sa mai postezi data viitoare? Vezi ca site-ul asta e monitorizat de securisti. Daca gandeam si eu ca tine, ma duceam si reclamam TPT si aveam pentru ce.

  2. Horia Marchean says

    O să-ţi dau un singur răspuns.
    Aş fi discutat cu tine dacă aş fi putut. Reciteşte te rog conversaţia, şi numără ideile pe care le-ai argumentat factual. De asemenea, verifică-ţi coerenţa. În cadrul speciei Homo Sapiens Sapiens, diferenţele dintre rase nu sunt semnificative. Toţi oamenii au aceleaşi aptitudini, pentru că nu se deosebesc prin organe diferite funcţional. Ce poţi face tu poate face şi membrul altei rase. Poate nu la acelaşi randament, din motive mult mai variate, în funcţie de antrenament personal, moştenire genetică, şi aşa mai departe. Rasa ar veni cam ultima, dacă are vreo implicaţie. Rasa e importantă doar morfologic.
    Uită-te şi la cum ai argumentat aici. Ca un argument să aibă veridicitate ştiinţifică, trebuie să fie inclus într-un studiu care să prezinte metodele *experimentale* sau statistice, etc. folosite. Scripta manent. Videoclipul poate fi făcut de oameni avizaţi sau nu. Metodologia cercetării ştiinţifice. Ştii câte alele determină culoarea pielii la om şi în ce raport de dominanţă sunt ele? E biologie marxistă de liceu.
    Ultima chestie: ne sutor supra crepidam. Articolul nu era despre tine. El critica o mentalitate. Tu ai avut rolul de exemplu didactic anonim. Tu ai venit aici. Ce spune asta despre cât de jignit te simţi?
    O zi bună în continuare! 🙂

    1. "Cavalerul Alb" din articol says

      Da bine… si ai scris si cum pot fi gasit… Hai sa fim seriosi. Stii prea bine la cine se refera, ai vorbit la persoana a III-a singular si m-ai si poreclit.

  3. Alex says

    Luati aminte la ce a zis Ion Mota despre rasism la Congresul NSDAP (Partidul
    Naţional Socialist al Muncitorilor din Germania) din 1935: «Rasismul este forma cea mai vulgară de materialism. Oamenii nu se deosebesc prin carne, sânge sau culoarea pielii. Ei se deosebesc prin spirit, adică prin creaţia, cultura şi religia lor».

  4. Horia Marchean says

    Mulţumesc, Alex. Cam asta ar fi ideea

  5. "Cavalerul Alb" din articol says

    Parca vorbesc cu copii de clasa I. Nu intelegeti ca aici e vorba de GENOCID ( prin imigratie masiva si asimilare fortata). Toate celelalte lucruri legate de criminalitate sunt doar „bonusuri”.

    Nu inteleg in ce masura are legatura afirmatie lui Ion Mota cu ce am zis eu. Dar banuiesc ca in contextul de atunci as fi zis si eu la fel. Astazi s-a inversat roata, astazi albii sunt tinta, rasismul se face impotriva albilor care in acelasi timp primesc eticheta de rasisti datorita culorii pielii lor.

    Si inca ceva, eu discut si cu persoane care chiar sunt rasiste( in sensul cuvantului din dictionar, adica considera alte rase infeferiore si doresc chiar exterminarea lor). Asadar eu imi pun in cap pe toata lumea, si pe extremistii rasisti si pe extremistii anti-albi ca voi ( si da… trebuie sa fii extremist sa sustii Genocidul propriei tale rase, sunt 50 de milioane si numarul lor e in crestere si voi credeti ca eu sunt problema pentru ca mie imi pasa de viitorul copiilor albi).

  6. "Cavalerul Alb" din articol says

    Cand tu mi-ai zis aptitudini, eu am inteles ceva in genul „si albul poate domina cursele de 100 de metri, si albul poate da acelasi randament ca un negru cand lucreaza in conditiile climatice de la ecuator” care-s evident false. Ti-am zis si atunci sa fii mai explicit.

    Race is more than skin color

  7. "Cavalerul Alb" din articol says

    Si de acord cu tine ca noi nu facem copii.
    Dar cine le da voie la non-albi sa vina in tarile noastre? Si chiar si daca am face copii, daca legislatia ar fi impotriva noastra, tot la genocid se ajunge, ca oricat de multi am face, evreii pot aduce si 2 miliarde de non-albi in tarile albe daca vor, si pot face oricate emisiuni in care spun cat de benefice sunt relatiile interasiale si pot sa puna sute de poze cu miri negri si mirese albe( ca J Yolo) si tot asa. Oricum ai lua-o tot la genocid se ajunge si peste 200 de ani toti europenii vor arata ca Neymar.

    In rest, spun si eu ce a postat cineva aseara pe contul sau de facebook:
    Tata, mama si 7 copii – Aceasta este Europa!
    Tata, mama si 1 copil – Aceasta este muribunda Europa!

  8. Alex says

    bai postacule cati copii ai tu bre de mori atata de grija genocidului rasei albe, cati copii are familia intemeiata de tine? In loc sa te agiti intr-o polemica sterila pui mana si faci copii si dai exemplu celorlalti din rasa si neamul tau. Eu am un copil si mai vreau sa fac, duhovnicul meu are trei, nasul lui are sase si Iulian Capsali daca ai auzit de el are 8! Tu cati copii ai daruit „rasei” tale pe care o plangi atat, ca daca nu ai niciunul esti ca femeile din povestea lui Creanga cu drobul de sare…

  9. "Cavalerul Alb" din articol says

    Iti sugerez sa nu mai postezi ca vad ca nu esti in stare sa citesti 5 randuri si sa le intelegi.
    Granitele cine le inchide?

  10. "Cavalerul Alb" din articol says

    Cat despre „bai postacule”, sa inteleg ca vrei sa ma insulti?

  11. "Cavalerul Alb" din articol says

    Ia uite Horia, eroul tau:
    http://www.protv.md/stiri/social/john-onoje-vrea-apartament-am-muncit-pentru-alianta-si-nu-mi-au.html

    LK,M (de LKM)
    AUZI TU… STII CITI MOLDOVENI AU MUNCIT, SI NAU NIMIK… AKASA…AKA SA…
    raspunde
    19:43, 20 Martie 2012
    da (de Ion)
    Cine esti tu ca sa-ti dea apartament??? Sint oameni care au muncit la stat o viata si n-au o locuinta… Ai de stat mult in fata guvernului…
    raspunde
    19:44, 20 Martie 2012
    aiii mustafa (de de eu)
    vad vad vad ca ai muncit din greu ai tras sapa toata iarna si acuma mininci piine cu miere de albine , si paremise alianta ta o sa te trimata in vizuina ta din Africa. sucese
    raspunde
    19:45, 20 Martie 2012
    Subiectul mesajului: (de alexander)
    Unui negru un apartament. iar unul moldovean – nimic.
    raspunde
    19:47, 20 Martie 2012
    … (de eu)
    :)))) la multi nu le ajung bani de apartament, hai si ne-om muta toti in fata guvernului…..
    raspunde
    19:48, 20 Martie 2012
    Subiectul mesajului: (de alexander)
    Unui negru un apartament. iar unul moldovean – nimic.
    … (de ana)
    bine ai zis!!daca dati apu dati la toti,ca sunt mai saraci oamnei in Moldova ca John!trebuie de ajutat care au mai tare nevoie
    raspunde
    19:49, 20 Martie 2012
    pinzari (de Ivanov)
    BRAVO PRO TV –CU OGRADA LUI PINZARU PRO TV–PINZARU 10–0
    raspunde
    19:51, 20 Martie 2012
    …. (de jora)
    dai un deget,siti musca toata mina! asas negrii
    raspunde
    19:51, 20 Martie 2012
    nmb (de nm,m/)
    sa-i deie apartament PNL daca tot e membrul dar nu sa ceara de la guvern.Si eu vreau multe si sint nascuta in Moldova dar nu ies sa dorm in strada.Acum daca sunt si cetatean roman trebuie sa merg la Bucuresti sa cer apartament in Bucuresti sau cum?Toti nebunii cui nu ii lene la noi iese in PMAN si dorm acolo isi instaleaza corturi si alte nebunii.Daca erau comunistii nu statea nimeni pe acolo(erau bocaniti si alungati) dar asa profita ca li se respecta legile si tot urla jos alianta.
    ras

    Frumos articol
    http://www.acum.tv/articol/43175/\

    Vrei sa i se indeplineasca visul lui Cernea:
    http://www.youtube.com/watch?v=XyhG_sU0foU

  12. "Cavalerul Alb" din articol says

    Un oras din SUA este „prea alb”. Asa se va ajunge si la noi daca mai apar multi corifei ai multiculturalismului si ai imigrantilor. Ne intelegem bine rau intre noi romanii, trebuie sa ne intelegem si cu altii, cu cat mai exotici cu atat mai bine.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ID4k5BrgA68

  13. "Cavalerul Alb" din articol says

    *judet/comitat, nu oras

  14. "Cavalerul Alb" din articol says

    In Rhodesia si Africa de Sud albilor li se iau averile. Insa in America, Australia si Europa minoritarii primesc bani pentru care nu ridica un deget. Sa fim seriosi, sistemul e anti-alb, oricum ai lua-o, e genocid. Nimeni nu spune ca Japonezii au „privilegii galben” cu toti robotii pe care ii detin, nimeni nu spune ca Africanii au „privilegiu negru” pentru ca au peste jumatate din bogatiile planete sub picioarele lor, numai „privilegiul albilor” si numai al albilor exista.

    http://www.youtube.com/watch?v=e2iPt96hziM

  15. Sektor says

    cavalere, cu oameni ca tine mai bine ma bag singur la parnaie, multumesc anticipat!

  16. sektor says

    daca tot intri mai rar, poti sa nu mai intri pe site, si scapi de frustrari,

  17. Alin says

    In primul rand trebuie sa spun ca acest articol si-ar fi putut gasi locul foarte bine pe un sit ANTIFA („antifascisti”, extremisti anarhisti etc). Pe un sait nationalist e o rusine sa publici asa ceva. E sindromul noilor (pseudo)legionari (adica al celor care ingroapa legionarismul cu fiecare „actiune”) de a se distanta de „rasism”, „nazism”, „fascism” generat de o frica bolnavicioasa si rusinoasa fata de mass-media cu care si-ar dori din toti rarunchii sa ii intre in gratii.

    „trăind într-o ţară ca România, unde populaţia de negri este cel mult nesemnificativă demografic, ştia deja cum se comportă ei, ce fac şi în ce cred, ipoteza de bază fiind evident că toţi au un comportament dacă nu identic, cel puţin similar.” Poate traiesti undeva izolat si nu ai avut ocazia sa vezi cam cati negroizi (africani, asiatici etc) se gasesc in marile orase romanesti (in special cele vestice) si care este sporul de crestere lunar. Te invit la o plimbare prin Timisoara si ii poti cunoaste in toata splendoarea. Daca te las in zonele in care ei sunt majoritari, trebuie sa te caut pe la „Urgenta”.

    „a postat 10 filmuleţe despre cum negrii invadează tot, şi la final a zis că dacă va veni o perioadă dificilă, de reprimare, cu certitudine respectivul cetăţean va pleca înapoi în Sierra Leone. Ştia Cavalerul a priori.” Eh, ceva stia Cavalerul, cunoscand mentalitatea invadatorilor tuciurii. „Patriotul unionist” si tuciuriu, a cerut si el o casa „de la stat”.. Patriotii merita , n-asa? Doar pentru aia lupta.

    „noi, românii, şi dacă vreţi chiar şi europenii per ansamblu, renunţăm prea uşor la identitate.” Asta e perfect adevarat. Si atunci e nevoie de cati mai multi negri care sa ne apere identitatea, sa ne iubeasca tara, sa ne cinsteasca tricolorul si care sa fie atat de generosi cu noi incat sa ni se substituie si sa ne duca numele mai departe. 🙂 Da doar ce altceva conteaza decat ceea ce simte omul si nu de unde vine, ce cultura reprezinta, ce obiective are samd. Nationalistul si patriotul ruman se uda in pantaloni cand strainezul tuciuriu urla dupa unirea Basarabiei cu patria mama (chiar daca, dupa manifestatie, cere si el o casa unde sa se stabileasca definitiv). Adevarul este ca natiunile, oricat de mari ar fi (dpdv cultural, al gloriei istorice, al traditiilor etc) este sortit pieirii odata cu corcirea. Pentru ca, spunea Gobineau, odata cu corcirea vine si o infuzie de obiceiuri, datini, traditii straine care inevitabil mutileaza autohtonii pana la a fi de nerecunoscut. Dar deh, acum asa e trendul, sa fii un anti-rasist cat mai vocal si totodata un nationalist care rupe caramida de propriu-i piept.

    „Pe Marchean, pe băieţii de la Buciumul, Totul Pentru Ţară, întreg segmentul naţionalist. Tot. Degeaba ne dăm peste cap pe urmă să reparăm ce-a stricat prima minte luminată artificial. Gata. Un proces pe rol şi alte forme de îngrădire a libertăţii de exprimare nu v-ajung, oameni buni? Ni se-ngrădesc drepturile, ziceţi? Aha, bun, păi voi ce faceţi?” Fara suprare, asta e de tot rasul. Adica, daca un liberal spune ceva, o tampenie – sa zicem, toti liberalii capata o imagine proasta in fata „publicului” si a masss-media?! Unii isi dau mai multa importanta decat merita. Buciunul, iara-si o spun fara intentia de a ofensa, cred ca e o publicatie cunoscuta de mai putin de 10% dintre nationalisti, in afara lor practic e cvasi-necunoscuta si nu se poate spune ca ar avea de suferit ca imagine daca cineva fara legatura directa cu ea ar spune sau ar face ceva ce nu ar fi pe placul corectitudinii poitice pe care un partid nationalist conformist se chinuie sa nu o zgandare. Adica eu, nationalist, daca am ceva de spus trebuie sa cer permisiunea unui partid minuscul ca nu cumva mesajul meu sa nu le „creeze neplaceri juridice”?? E de tot rasul. Puteti face o pralalela intre aceasta atitudine si cea a legionarilor interbelici? Oare tot asa actionau? Si ce lege mai aspra sa fie introdusa ca si asta e suficient de severa si represiva si pana acum s-a aplicat in mai putin de 5 cazuri din 2002 pana in 2013. Si asta nu pentru ca regimul a fost prea tolerant cu nationalistii, ci pentru ca nationalistii au mimat lupta, avand ca prima grija sa nu supere sistemul si sa nu isi pericliteze locul caldicel si starea de spirit asijderea.

    Cat despre nr de copii pe care ii are sau nu „Cavalerul Alb”, e optiunea lui. Patria e casa unei natiuni. Daca locatarii devin mai putini asta nu justifica in niciun caz ca invadatorii pot da navala si sa se inmulteasca precum potarnichile. E ca la tine acasa, in locuinta. Daca traiesti tu cu sotia, sau chiar singur, in 5 camere, asta nu justifica in vreun fel ca vecinul sau un trecator sa intre si sa isi faca un cuib in casa ta…

    Imi trece prin cap atitudinea rusinoasa a UNOR membri TPT care au atacat pe facebook o organizatie nationalista in vreme ce era perchezitionata si membrilor li se intocmeau dosare penale pentru delicte de opinie. Acei membri TPT s-au facut trompetele unui regim liberticid de frica sa „nu intre in colimator”… O rusine absoluta. Tot asa, pretextau respectivii indivizi ca legea va fi acum si mai drastica (de parca au avut de suferit de pe urma 31/2002, iar cazurile de incalcare a OUG ar fi fost atat de multe incat sistemul e nevoit sa croiasca legi mai dure si sa cladeasca si noi puscarii pentru curajosii nationalisti…. Trista paradigma. In niciun caz nationalistii interbelici nu erau asa de cacaciosi in mentalitate.

    Iar miscarea nationalista AR PUTEA FI reprezentata DOAR de cei care au curajul sa-si exprime crezul, oricare ar fi el, iar numeric sunt superiori altor grupari, fie ele ong sau partide. In rest, e si o impostura sa pretinda cineva ca e o autoritate in miscarea nationalista cate vreme are ca obiectiv primordial sa nu deranjeze sistemul si nici nu reuseste sa se impuna numeric in fata celorlalte organizatii nationaliste…….. Fricosii si incapabilii nu au decat sa priveasca de pe margine, acolo e o siguranta deplina.

    Recomandari pentru lectura:
    A. Gobineau- Eseu asupra inegalitatii raselor umane
    David Duke – Rasa si realitate
    Carleton Putnam- Race and Reason: A Yankee View
    Rushton, J.P. – Race, Evolution and Behavior
    Paul Sheehan – The Race War of Black against White

    E un inceput, dar unul bun si obligatoriu. Succes!

  18. Alin says

    «Rasismul este forma cea mai vulgară de materialism. Oamenii nu se deosebesc prin carne, sânge sau culoarea pielii. Ei se deosebesc prin spirit, adică prin creaţia, cultura şi religia lor».

    @Alex,
    Aici Mota privea cu juma de ochi. Creatia si cultura isvorasc din carnea si sangele individului. Civilizatia este creata de genele natiunii si rasei. Surprinzator, Mota da dovada de miopie in acest enunt, dar e posibil sa fie scos din context. Mota lasa sa se inteleaga ca un cal de povara poate da randament la hipodrom precum un cal de curse, iar o martoaga e la fel de frumoasa precum un Mustang, Friesien ori Pur Sange Englezesc… Ceea ce e fals. CIVILIZATIA ESTE UN PRODUS AL BIOLOGIEI!

    Reproduc cateva pasaje din cartea lui David Duke, Rasa si realitate. http://der-stuermer.org/romanian/Rasa%20si%20realitate%20David%20Duke.pdf
    „O carte scrisă cu peste o sută de ani în urmă de un savant
    francez, Contele Arthur de Gobineau, propunea o ipoteză despre declinul civilizaţiilor care ma pus pe gânduri timp de câteva săptămâni, determinându-mi în cele din urmă viziunea
    globală asupra problemei rasiale. Cartea Inégalité des races 212 a lui De Gobineau a fost
    scrisă înainte de Origin of Species 213 de Darwin şi cu mult înaintea stabilirii majorităţii
    principiilor moderne ale biologiei şi psihologiei, dar înainta surprinzătoarea ipoteză că
    populaţiile suferă schimbări la nivelul caracteristicilor lor biologice, iar civilizaţia este în
    ultimă instanţă un produs al biologiei – al caracteristicilor rasiale ale fondatorilor ei.
    De Gobineau susţinea că civilizaţiile regresează pentru că structura inerentă a creatorilor
    lor s-a schimbat. Calitatea rasială a oamenilor s-a degradat. Autorul considera aceasta o
    slăbire intra-rasială şi inter-rasială a rasei creatoare de cultură. Era inter-rasială prin faptul că
    natura cosmopolitană a imperiului cauza amestecuri rasiale cu populaţiile străine şi scăderea
    ratei natalităţii în rândul rasei fondatoare, însoţită de suprapopularea cu mulţimi de oameni
    mixte. De asemenea, De Gobineau mai recunoştea şi un declin intra-rasial: rasa conducătoare,
    cetăţenii cei mai inteligenţi şi productivi, aveau cei mai puţini copii, pe când elementele
    inferioare erau extrem de prolifice.

    Arhitectura genelor este mult mai puternică decât instituţiile omenirii, căci
    instituţiile apar şi dispar, pe când genele se călesc de-a lungul mileniilor.
    Genele însele sunt acelea care construiesc însuşi caracterul societăţilor în care prosperă.
    Fiecare naţiune se înalţă sau se prăbuşeşte în conformitate cu genele sale. De-a lungul
    timpului, genele au un efect mai puternic decât al oricăror alte avantaje sau impedimente.
    Genele omeneşti pot îmbogăţi naţiunile cele mai sărace în resurse, sau le pot sărăci pe cele
    mai bogate. Pot inspira mari universităţi, sau pot ruina măreţia de altădată. Pot naşte tiranii
    asupra unor oameni odinioară liberi, sau pot face să renască libertatea din cea mai neagră
    opresiune. Structurile sociale create de o rasă îi pot fi impuse alteia dar, în timp, genele, dacă
    se conservă, se vor afirma din nou. Puterea genei este sursa călătoriei în spaţiu sau a mizeriei,
    a civilizaţiei sau a junglei.
    Marele senator american din Mississippi, Theodore Bilbo, a scris odată că, dacă o naţiune
    străină ar cuceri America şi i-ar înrobi poporul, distrugându-i clădirile, plantaţiile, şcolile,
    fermele şi economia, le-am putea reclădi pe toate, şi mai solide decât înainte – atâta vreme cât
    moştenirea noastră albă ar rămâne intactă. Tot el, însă, a avertizat că dacă ne pierdem
    moştenirea, atunci naţiunea noastră ar fi şi ea pierdută pentru totdeauna. „

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

css.php